El FC Barcelona ha reaccionat a la roda de premsa que ha donat Joan Laporta al Col.legi de Periodistes amb un comunicat oficial. Lluny de mostrar una actitud conciliadora, la Junta Directiva del Club manifesta que “Lamentem, però, que malgrat haver atès la sol•licitud de l’expresident Joan Laporta en reconeixement del seu dret d’intervenció a l’empara de l’article 50è dels Estatuts, mitjançant carta de data 14 d’octubre de 2010, finalment decidís no participar en l’Assemblea.

D´aquesta manera la Junta de Rosell contradiu les paraules de Joan Oliver i Joan Laporta que han expressat que no se´ls havia convidat a defendre l´exercici econòmic de la seva legislatura.

La Junta va més enllà i explica que aquesta setmana publicaran més detalls de la Due Dilligence i tramitaran l´Acció de Responsabilitat.

Aquí teniu el comunicat íntegre publicat a la web oficial del FC Barcelona.

La Junta Directiva del FC Barcelona vol reiterar el seu agraïment als socis compromissaris que dissabte van assistir a l’Assemblea General, la més participativa de la nostra història.

Una Assemblea que va aprovar de manera majoritària la liquidació dels comptes de la temporada passada i el pressupost 2010/11, en una demostració de la seva confiança en l’actual gestió de l’Entitat.

D’altra banda, tal com es va avançar en el decurs de l’Assemblea, en els pròxims dies els socis tindran a la seva disposició una ampliació de la informació sobre la auditoria preventiva o “due dilligence” realitzada per KPMG. La ‘due dilligence’ es podrà consultar a través de la web oficial del Club o recollir a l’Oficina d’Atenció al Barcelonista.

Pel que fa a l’acció de responsabilitat, aprovada per majoria simple, tal com indica la Disposició Addicional Setena de la Llei de l’Esport 10/1990, de 15 d’octubre, en els pròxims dies la Comissió Jurídica del Club prepararà la demanda corresponent. Aquest és un pas previ a l’aprovació definitiva del seu contingut per la Junta Directiva i a la seva presentació davant dels Jutjats de Primera Instància. Amb aquesta actuació, el FC Barcelona donarà compliment a l’encàrrec de l’Assemblea General.

Lectures 894 vegades per 296 lectors

1 COMMENT