SHARE

Un dels canvis més importants que s’han viscut en l’entorn blaugrana ha estat el del Diari Gol. Pràcticament des del seu naixement, el rotatiu es manifestava obertament rosellista. Darrerament, però, han canviat els elogis a Rosell per dures crítiques tant a ell com a altres membres de l’actual Junta Directiva.

Fa unes setmanes ens van obsequiar amb tots i cadascun dels negocis i empreses que disposaven els diferents membres de la Junta. En els darrers dies, per exemple, han mostrat la seva contrarietat per les manifestacions del President Rosell sobre l’arbitratge. Al seu parer, l’únic que aconsegueixen és fer mal al Club. Denuncien, també, el presumpte desig de la junta perquè el Pep Guardiola no renovi el seu contracte. Expliquen que la filtració del seu sou i la llista penjada a la web sobre els títols guanyats per cada entrenador (on el de Santpedor, evidentment, copa una posició privilegiada) en són la mostra.

Alhora, asseguren que els mitjans esportius parlen bé del President perquè a canvi reben diners del Club (concretament, un milió d’euros). Afirmenque no és cert que la junta actual estigui movent fils per a acabar amb els mals arbitratges que està sofrint l’equip i que es continua sense defensar els interessos del Barça.

En altres articles, expliquen que des de la junta es critica tant a l’entrenador blaugrana com a alguns jugadors. Entre d’altres punts, asseguren que el Club no vol renovar Carles Puyol, fet que hauria enfrontat la junta amb el mateix Guardiola. Una actitud, si és certa, del tot inacceptable. Aquest equip ens ha donat molts motius per a seguir-hi confiant!

Lectures 4514 vegades per 1108 lectors

Comentaris

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY