SHARE

Tenim el vídeo de l’objecte que ha impactat al front d’Abidal. Els companys de realització de TV3 han considerat que l’objecte en si podia ser una moneda, però en la imatge s’aprecia clarament que no.

L’objecte es trenca quan surt rebotat del front de l’Abidal, per tant estaríem parlant més aviat d’un encenedor.
Abidal ha necessitat assistència mèdica i l’àrbitre l’ha obligat a retirar-se del camp després de ser atès, just quan l’Athletic anava a llençar un córner.

No se sap si l’àrbitre ha recollit els detalls del llançament d’aquest objecte a l’acta del partit, si ho ha fet l’Athletic de Bilbao s’exposa a una forta sanció…

Què en penseu? Passarà alguna cosa?

Lectures 2909 vegades per 965 lectors

Comentaris

1 COMMENT

LEAVE A REPLY