SHARE

Ahir el diari Marca obria les seves publicacions periodístiques, la de paper i la digital, informant que un agent futbolístic habia presentat una denúncia contra Laporta pel cobrament de pressumptes comissions il.legals.
El diari Marca.com ràpidament es va afanyar a fer un “judici mediàtic” i a sentenciar Laporta acusant-lo de corrupte i dictant sentència abans que el cas hagi passat pels tribunals. A més a més, sense informar que el mateix demandant ja havia interposat una querella contra Laporta pel mateix tema el passat mes de març i el jutjat d´Instrucció número 4 l´havia desestimat per falta de proves concloents.

Els diaris del Grupo Godó, La Vanguardia.es i Elmunodeportivo.es es van afanyar a difondre i “esbombar” el contingut de la querella, fent creure els seus lectors que Joan Laporta era culpable, tal com havia fet el diari marca.com

Avui Joan Laporta ha confirmat que interposarà una querella contra Sandro Rosell i la seva Junta Directiva, tal com havíem anunciat a racoblaugrana.com fa ja 5 dies. Mentre ahir Lavanguardia.es i Elmundodeportivo.es feien difusió total de la notícia de la querella contra Laporta, publicant-la a primera plana en una ubicació molt destacada perquè tingués la màxima difusió.

En canvi avui, la noticia de la querella de Laporta a Rosell ni apareix a l´edició digital de elmundodeportivo.es. Si apareix a lavanguardia.es, però ben amagada (has d´entrar a la secció d´esports i buscar-la en la part inferior de la pantalla). Sembla curiós que si hi ha una querella contra Laporta  mereixi rellevància mediàtica total i si qui fa la querella és Laporta, des del Grupo Godó s´intenti amagar i silenciar.

Laporta porta temps denunciant que hi ha una campanya del Grupo Godó contra la seva persona i avui sembla que una vegada més les proves li donen tota la raó.

Foto: Imatge de la portada de la secció d´esports de La Vanguardia.es, on sembla que totes les notícies tenen més rellevància que la querella de Laporta.

Lectures 7116 vegades per 1993 lectors

Comentaris

6 COMMENTS

  1. Al diari El Mundo es fan rasò de les declaracions complertes, incluin les evidencies que te en Joan Laporta de que darrera de lles accions legals del FC Barcelona contra la anterior junta esta Ernest Benach i CIU.
    Crec que s'han adonat que tot aixo no ha fet mes que fer cambiar la intenció de vot a les autonomiques de CIU a Solidaritat Catalana

  2. Pedro J disfruta moltíssim de la polèmica continua entre barcelonistes. Això és una de les fonts d´ingressos més importants dels seus diaris (elmundo i marca). La seva estratègia és atacar el catalanisme i l´independentisme…

    Si el que diu Laporta de CIU i Ernest Benach és cert, seria molt trist que això passés…no imagino CIU fent aquest joc brut…

  3. Vull denunciar que el senyor Santi Nolla en les darreres setmanes es mou a Can Barça "como Pedro por su casa". Concretament entre setmana ha entrat mès d'una vegada per la rampa de jugadors del Palau Blaugrana, un lloc tancat al public i nomes reservat a jugadors i personal del club. Estava acompanyat d'un noi jove (el seu fill??). Quin tracte de favor es aquest? Qualsevol soci del Barça no pot accedir per aquest lloc. A més, també volta per les oficines. Tinc constancia que el mateix personatge ha confesat que defensa a mort a Sandro Rosell per questiò d'interessos en comù.

  4. No s'ha de ser massa despert per veure què ha fet aquests ultims temps el Grup Godo, hi ha un seguit de perdiodistes que s'han dedicat a matxacar dia si i dia també a en Joan Laporta. Marius Carol, Lluis Canut, Alfons Arus, Xavier Bosch i senyora, F. Perearnau, Santi Nolla,…. han estat els executors de les ordres de dalt.
    A mi em fascina que en Laporta diu el que pensa sense complexes, mireu el minut 9 d'aquest video… BONISSIM!
    http://www.youtube.com/watch?v=zoziXJaSszk

  5. Es una vergúenza lo de este grupo empresarial. Ya está bien de tanta manipulación joder. És un ataque continuo!!!

LEAVE A REPLY